.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کار عجیب مهناز افشار در مراسم اختتامیه جشنواره
کار عجیب مهناز افشار در مراسم اختتامیه جشنواره

مهناز افشار که در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خاطر فیلم"سعادت آباد" ساخته مازیار میری از هیات داوران گرفت، از بازیگر و کارگردان فیلمی دیگر تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مهناز افشار که نخستین بار است به سیمرغ بلورین رسیده، بر خلاف عرف مرسوم، نامی از کارگردان و عوامل فیلم خود - "سعادت آباد" - نبرد و در عوض، از اصغر فرهادی و پیمان معادی، کارگردان وبازیگر فیلم "جدایی نادر از سیمین" تشکر کرد و تعجب حاضران را بر انگیخت.
این در حالی است که مطابق عرف معمول در سینمای ایران و جهان، جایزه گیرندگان، همواره تلاش می کنند تا جایزه خود را مرهون کار جمعی خود و همکارانشان بدانند و از فرصت حضور روی سن برای تشکر از همکاران و بردن نام آنان، حسن استفاده را به خرج دهند.
نمونه آخر این اتفاق چند روز در جوایز بفتا رخ داد و ناتالی پورتمن پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن، از تمام عوامل اصلی و فرعی فیلم " قوی سیاه" با ذکر نام تشکر کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1389
جشنواره فیلم فجره یا جشنواره زنان بی حجاب؟نمبدونم جواب شهیدارو کی میخواد بده.
نا شناس 29 بهمن 1389
آقا تکلیف مارو معلوم کنین،حجاب اگه هست پس اینا چرا موهاشون بیرونه،وزیر مملکت هم هست . اگه هم نیست چرا جلو بقیه رو می گیرن؟ این دوکانگی تاثیر بدی رو جامعه میزاره
- 29 بهمن 1389
اینکه بازیگر برتر از عوامل فیلم خود تعریف کند خودتان نوشتید عرف است ولی این حرکت نامتعارف شاید یک جور صداقت یک بازیگر را نشان دهد که از خلق یک اثر خوب در مجموعه ای دیگر تقدیر می کند که نه تنها جای نگرانی ندارد بلکه جای تقدیر داشته و یک حرکت فرهنگی مثبت تلقی می شود
نا شناس 29 بهمن 1389
آقایان اینهابااین قیافه زننده اش روی سن جشنواره رفته هرشیطانی راگمراه می کند
نا شناس 30 بهمن 1389
ببخشید یه سئوال! خانم شرف الدین مدیر کل بانوان وخانواده استانداری مازندران با آن کلاس های عفاف وحجاب برای خانه داران و وپودمانی دستگاههای اجرایی که هم از توبره میخورد وهم از آخور (یعنی تشکیل این کلاسها ی عفاف وحجاب وظیفه ذاتی دفترشان است والبته هم حق ماموریت و هم حق استادی میگیرند ) حضور داشتند؟
واقعا به همت وتلاش سرکار خانم باید دست مریزاد گفت ! که چقد دلسوزانه ومخلصانه! برای اشاعه فرهنگ عفاف وحجاب که هر هفته دوشنبه تشکیل میشود در تکاپو هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.